Uprava rj motora 530d a 525d a 330d, Chiptuningom sa da dosiahnut vykon ako u novsich bmw modelov.
Motor M57 306d1 ma vsetky predpoklady, vydrz a potencial. Inovacia u novych BMW diesel motorov nastala v lahsich materialoch a hlavne v dalsich motorovych komponentoch ktore sa daju na motor a DDE4 aplikovat, CP1 cerpadlo nahradit CP3 cerpadlo common railu, Novsie efektivnejsie turbo ktore zabezpeci lepsie a efektivnejsie preplnovanie M57 motora.
Dosiehnutelny je tym padom vykon novych motorov.
530d 330d 142kw a 135kw maju uplne rovnaky HW motoru vykon bol dosiehnuty len softvérom,
EDC15 BMW oznacenie DDE4 je pritom schopna aj na CP1 cerpadla dosahovat vykon 210kw a cez 600Nm. Ako vidiet na grafe vykonu e39 530d s CP1 cerpadlom original seriove vstrekovace, turbo bolo pouzite GTB2260VK z modelu M57N2